i will be strong even if it all goes wrong.

yeah,. länge sen jag uppdatera nu :P

varit mycket med skolan knas osv.

men men,i fredags va jag o Fira sötmatilda , hon har ju fyllt 18 <3.
sen igår på lördagen blev det barnvakta:P haha .

idag har jag inte gjort så mycket, tänkt en hel del .
nostalgi ^^.



tänkt på ganska mycket, tex förra vintern, den va mys med en viss människa.
en viss sorts trygghet fick jag av honom antar jag . Och det kändes bra,
TROTS att jag fick lov att gå hem kl 5 på morgonen i snö storm pga
mitt cykel lås hade frysit, det va kallt kan jag lova. haha .

sen ännu längre sen, typ första pojkvännen jag hade, va så mysigt och lätt :)
flytten till sala, vilket jag verkligen inte ville, ville inte lämna mina vänner osv.

Sen tider man Jannice, vi hade så jäävla kul, så flummiga på vårat egna sätt alltså.
typ i månsan och sagan om ringen, ( INGEN vet vad jag menar, vi skäms än idag, HAHA ).
asso, alla minnen med den flickan får mig verkligen att lee, och är glad att vi
fortfarande idag , typ 7-8 år senare fortfarnde är vänner , trots ALLT :).

eller typ, När man åkte bmw med en viss person, och bilen o allt löft från backen,
hur rädda jag o johanna va då, gaaalet. Den sommaren slog det mästa,
lärde känna nytt folk, folk jag idag inte har kontakt med, men lika
glad ändå att j ag träffa dom, för dom har gjort mig till den jag är.

Eller gamla tider med mikkah, sjukt kul, killer dog osv, så kul vi haft :)

eller alla tider med Sanna, all nintendo vi JÄMT spela, våran kväll när vi
drog hem Ante,pierre,Ronnie o alla upp till henne, alla dagarna i hallen,
ja där är nog mest minnen av allt tror jag . Och blir glad av att tänka på det oxå,
för hon va en stoor del av mitt liv :).

ja asso har såå mycket minnen med folk, heelt galet.
saknar det varje dag, och varje dag vill jag gå tillbaka.


Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0