Vem lämnade vem?jag är inte över dig än..

Sitter här,.
kolla nyss på Idol . Erika åkte ut :(:(.
inget bra, älskar hennes fina vackra röst.
Men Erik är kvar, och det är det viktigaste eftersom
han ska vinna skiten :D haha .oohja!

dageh har spenderats med ett avsnitt av The vampire diaries.
Sen massa Supernaturals, skit bra :D jo!
det är bra tidsfördriv, och man tänker inte så mycket.
som nu tex, nu kollar jag inte. och nu tänker jag?
jag borde vara en av dom inte kan tänka ?! oohhja!
skulle gillas, önskar att jag glömma den senaste
tiden i mitt liv, senaste halvåret, för då skulle jag inte känna
så här, ville aldrig känna så här igen.
men tydligen kan jag aldrig få känna lycka tillsammans
med någon . Jag är lycklig, det är jag,
men skulle va kul att för omväxlings skull dela det med någon.
Men tror inte jag vill bli kär igen. Är trött på att bli kär.
och sen känna så här.

känna saknaden, känna längtan, känna magen som smärtar,
känna pirret, känna ditt brustna hjärta.
känna hur jävla ont det gör när alla drömmar brister,
känna hur fruktansvärt det känns när framtiden svalnar. </3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0