Tänk om allting kunde bli som det va förut.

Sitter här, försökte uppdatera igår, men kom inte in, cp blogg.se ^^ .
sitter coh spelar sönder massa sara löfgren låtar. <3.
så grymma texter.

idag va jag hemma från skolan iafl, vakna med fruktansvärd huvudvärk.
sen har jag inte mått så där jätte kanon psykiskt,
så det är väl oxå en påfrestning, men en sak är kanon,
det är att j ag verkligen börjar bättra mig med skolan,
va där tre dagar den här veckan, ska dit imorron :)
och är sjukt stolt över mig själv, bara lite synd att jag
är den enda som verkar vara det, ingen som förstår huuuur mycket
det krävs av mig att bara at mig upp på morgonen,
det är ingen barnlek. Men iafl, jag har iafl mig själv att vara stolt
över, sen får väl alla andra skita på sig elr ngt, är
trött att sträva efter att andra ska tycka att jag gör ettt bra jobb.
är förbannat trött på det mesta.
yadelyadel, massa skit snack iafl nu.

nu har jag uppdaterat iafl ^^.

bajs på det! :D:D

Kommentarer
Postat av: sara

jag är stolt över dig :D <3

2009-10-24 @ 12:01:59
URL: http://nymansara.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0