if i only could turn back time.

ja, sitter här, ska strax skutta i säng.
Va ute på promenad med hundarna, sviiiinkallt :o. urs.
sen hem, läsa bloggar(som vanligt) haha, sen skrev lite på msn.
Sen vart uttråkad, satt och läste massa bra artiklar på : Patriot.nu
Jag vet jag är väärsta onda nazisten sen jag träffa Jeff,
jag vet att jag hatar alla utländska människor,
jag hatar allt som inte är av den ariska rasen,
och inte nog på det, jag har ful klädsel och kan inte sminka mig ? :o
nejfyfan, nu måste jag reda upp mitt liv och börja jobba bakom disken på ica
eller som städerska och skaffa mig riktigt vänner :o.
mår så jävla dåligt, för folk har lämnat mig pga mina åsikter,
så hemskt, saknar dom såå mycket<33.  gaalet.



Puss! ska sova! och tänka på när jag bombar icke ariska människor.!

Kommentarer
Postat av: ellapella

jomenvisst, för nu va du ju inte ironisk ;) haha <33

2009-10-23 @ 12:53:49
Postat av: Therese

inte ett dugg ironisk kära du ;) <33

2009-10-24 @ 19:44:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0