I turn to you.

ja sitter här, took trött, kl 12.00 på kvällen på en fredag, börjar tro att jag blivit
pensionär :P haha . idag har jag köpt halsduk och vantar, mys :D
Sen va jag i skolan, ville inte gå upp när jag mös med sheeba, men jag va DUKTIG
och gjorde det :D va där alla dagar i veckan utom tisdag, pga personliga skäl
jag inte vill berätta för folk. Folk behöver inte veta allt,.
i veckan blir det dock krångel med skolan :/.

För kan inte gå på förmiddagarna, min hund löper ungefär en vecka till ngt sånt,
och min bror börjar på ngn praktik liknande, då har jag ingenstans att ha zella till kl 12,
eftersom då mamma kommer hem från jobbet. så måste typ ta 11 bussen den här veckan.
suck, får se vad jag missar den veckan iafl, ska snacka med Emma och Caj så dom vet om det..

yeah, nog snack om skolan.
Erik gick vidare i idol :D kanon, han är ju typ så där bäst <3. haha .


Funderar att börja med Dagens låt på både bdb och här ?
vad tycker ni ? men jag lyssnar egentligen bara på depp, så lär bara bli sånt jag tipsar om egentligen.
Och inte för att jag är deppig, men älskar den sortens musik som får mig att
tänka osv :).

jajemänsan.
om man skulle sussa kanske :)


Puss.


Jag saknar dig J!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Killen som knäcker bloggfjortisarna och berättar

sin vinkel ur livet..



Missa inte detta



www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

www.radiopojken.se

2009-10-03 @ 01:06:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0