I never claimed to be a saint.

Ja vad händer idag, va iväg o handla mat förut idag. Ska äta ungsfalukorv, mumma :D .
ikväll, jadu, inget händer vad jag vet ?
bara för ngn att höra av sig. haha .

Jag är sjukt uttråkad, ngn som har ngt förslag vad jag kan göra ? :).

vet inte riktigt vad jag ska skriva här ? ska iafl inte skriva nå sentimentalt bajs .
är trött på att skriva av mig sånt här i bloggen , och dom som läser är
nog sjukt trötta på att höra mitt klagande. haha, yeah (Y)!

Nej, är uttråkad, vad ska jag göra ? lägga mig i sängen en sväng kanske.
nej urs. haha!

och nu skriver jag bara för skrivandets skull, inte för att jag vet vad jag ska skriva.
Lyssnar på massa bra musik. ska man köra en dagens låt ? jajemänsan.


Dagens låt : I knew i loved you - savage garden.

riktigt fin låt =) jajemänsan. urs urs urs.


ja händer idag folk då ?!?! :D:D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0