i miss you.

ja sitter här. vart ingen skola idag, hängig som fan.
va iafl hem till fia en sväng, hon mådde inte nå bra snuttan. <3.

yeah, nu har jag sett på mammas pojkar och nu kollar jag på inlåst, och
så sitter jag o tänker.

Om jag inte hade drömt om dig inatt karljävel hade jag inte saknat dig.
inte saknat dig påtvå månader, nu känner jag längtan och saknad nå förbannat.
och känns ingetbra alls, men saknar dig, dina armar runt min kropp,
saknar att få se dig leé, få se dig sova, få höra dig säga dom ljuva orden att allt kommer lösa sig.
men varför ska du ge så dubbla budskap hela tiden ?
är du räddare än mig att bli kär ? att bli sårad ?
För så fort jag visar ngt tillbaka så backar du.
fan jobbig du är ibland honey. känns som jag måste träffa dig
en gång till innan jag vet. men om det kommer bli vet jag inte just
nu. är skit jobbigt med ovissheten.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0