i beg you please?!

Idag har jag kollat på massa super natural.
Sen kom Bina förbi och vi skulle kolla på film, men vi snacka bara massa skit.
trevligt som fan vare iafl :) <3.
yeah . ikväll är det halloween, känns galet att sitta hemma på halloween o
inte festa, kommer inte ihåg sist jag va nykter o satt hemma på halloween ?!
haha, men känns skönt, är trött på att feswta hela tiden,
och ha tråkigt liksom, samma drama, samma bråk o tjafs, göra
samma sak varje gång. därför äre mycket trevligare o ddricka på speciella tillfällen
och ha sjukt skoj, som när jag festa på nymans 18 års dag,
då hade jag gaalet skoj :). så nu blire troligen festa nästa helg ?! :D
får hoppas på det iafl :) jaoo! .

yeah.


skriver sen.

Puss på att detta har varit en braaa dag :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0