for once be a man.

sitter hemma, kallt som fan ute, snö regna idag, snaaaart kommer den underbara snön hoppas jag på :D <3.
ja, fick inga komentarer på min blogg igår, förmodligen för att
folk faktiskt känner mig :P men kul vare, satt o skratta i min ensamhet här hemma.
tänkte påallt folk bestämmer åt mig :P haha,.

yeah yeah. va på en lektion idag, djurhållning i park va inställd, så vart bara historian.
kom hem kl 5 =). yeah .

ikväll blire sova tidigt, imorron upp tidigt till skolan.
yeah. idag va föörsta gången sen jag börja skolan ( 6 veckor tidigare än alla andra 3:or på skolan)
som jag försov mig, men gjorde inget eftersom lektionen va inställd.
yyyes.


hörss sen! puss!

Kommentarer
Postat av: Trican

Precis, min hund. Det är ju mej och min familj hon ska passa in hos, inte hos någon annan:)

2009-10-14 @ 21:30:29
URL: http://www.metrobloggen.se/tila

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0