don't tell me cause it hurts.

Ja igår vart det inge bloggande, eftersom jag först va i skolan.
sen vart det bara hem snabbis o hämta hund, för att sen hem till Eleonor :)
vi åt good mat, lyssna på no doubt och Rosenström :P.
sen snacka vi massa skit och massa känslor och grejer :). <3

sen kom jag hem sent, vid typ halv 11 ? haha. sent^^. haha .
och idag har jag varit i skolan, pluggat, dutti flicka Therese Nyström.
Jag får berömma mig själv eftersom ingen som märker att jag förändrats,
bara jag själv och Caj och emma typ. men men, sånt är livet.

öhmm, jaa, jag hatar posten ibland btw ^^.haha .
imorron blir skola oxå, snart blire AA, sen River side :P haha .
åååh, så ska jag kolla mod et finns nytt avsnitt av GG på nätet :D ooohjja!


Hörs sen ;D


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0