You make me laugh, you make me cry.

va ett tag sen jag uppdater, i dont know why , men iafl ;D.

va i skolan igår, fast bara en lektion, fick migrän vid idrotten, skiT!
va i skolan idag, hela dagen, gick finfint! hade prov imorse som jag pluggat kanske 5
minuter till?! :/  men det gick helt okej, jag gillar ju historia,
så jag lär in mycket på lektionerna :).

sen kom jag hem, åt, sen inget ;P nu sitter jag här typ. haha.
ikväll ska jag försöka få klart nå skit till religionen!
annars blire en promenad med vovvarna, annars händer det inte så mycket
i think, men kan ju hoppas på att ngt skoj händer, att man får träffa ngn ikväll ;D
but i dont think it's going be like that! hahaha .

yeah.

hörs sen elr ngt. PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0