So afraid.

Börjar känna mig bättre nu, tummen upp! :D

idag har jag mest tagit det lungt, kollat på vampire diaries, super natural, och lyssnar på
Volbeat ungefär :), en hyfsad dag med andra ord, jag gillar't.
vad händer idag då ? nej ingen aning faktiskt,
ta det lungt, kanske glo på idol ? märks vad som händer o fötter liksom.
Är totalt nollställd idag, det gillas, elr ngt ;P haha. muhahaha!
och på flum humör, det gillas mer! haha .
yeah. ska snart på promenad med hundarna,
sen blir väl fixa sig lite lätt, är uttråkad , då gör man rätt i att fixa sig,
då blir man piggare, känner sig snyggare, och man mår bättre, och man fördriver tiden.
det gillas, men det som INTE gillas är vem som va i min dröm inatt.
I'm not yours to save.  Jag tänker inte ens på dig längre,
så förstår inte varför du ska dyka upp i mina drömmar, är så
förbannat trött på dig o ditt omogna sätt, väx upp!
HA!


PUSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0