She will be loved

kollat på mer one tree hill nu, strax slagga! sköööönt! oohja.

jag älskar att ha övertaget, älskar att kunna bestämma, älskar att kunna göra illa en
människa så som den personen gjort mig illa, om inte lite värre.
jag älskar't. yeah what ever, mår fortfarande inte bajs ?! HALELUJAH!
Men är i stort behov av kramar o trygghet! ska tvinga ngn vänlig själ att sova här ngn dag i helgen!
Jag kan va lite iskall ibland, lite elak, men endast mot dom som förtjänar det.
skulle aldrig göra en oskyldig människa ont. aldrig!

Hänt så mycket i mitt liv som gör mig till den mest elaka och iskalla människa som finns när man väl
hamnat på den sidan av mig, men därimot är jag den mest omtänksamma och snällaste människa
som finns till allt övrigt folk. men orkar inte bry mig längre.
ibland äre bara för mycket.
vet egentligen inte vad jag skriver om längre, skriver nog bara
alla tankar som kommer upp i huvet. Men jag mår bra,
bra av att tänka elaka tankar, och tänker
inte sluta upp med det heller, för det som får mig att må bra tänker jag
hålla kvar vid. i dunno care.

Nu har jag skrivit massa ord bajs som ingen annan än jag fattar ändå så jag är
happy like hell. hahaha


vissa drömmar går inte i uppfyllelse, You & me just wasn't meant to be.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0