Jag värdesätter dig som det du får i tänderna.

Känner mig LITE bättre idag, har fått lite mer färg i ansiktet iallafall ^^.
men bara för att jag erkänner det för mig själv så blir jag väl tvääärdålig igen ?! urs
hatar att va sjuk! yeah .
gårdagen spenderades i sääängen, så blire denna dag oxå skulle jag tro.  måste försöka
få ur all disk jag fått in här nu när jag varit sjuk o ätit o druckit på rummet.
ska slå igång massa one tree hill, igår va det massa one tree hill oxå,
då får man känna lite glädje trots denna sjukdom! haha !


yeah . har inget värt att skriva.


Puss!


om du bara kunde känna hur jag mår, om du bara kunde läka mina sår, om du bara kunde veta hur det går.
då skulle du förstå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0