I'm closing the door.

igår va riktigt jävla skoj alltså :).
Drog till Adam först, galen fest när jag kom, inte mycket till fest,
men jag härjade iafl o hade skit kul (nyktert).
sen drog vi till Danne, där vart det skit DÖTT!, men jag Fia, Katta och Pierre
härjade fint, vi hade skiit skoj alltså, oohja, förutom att Fia va lite
krigsstigen! haha ! yeah, orkar inte bry mig om jag ska va ärlig,
är så jävla van, en del av min vardag, så from nu så har jag lagt ner
allt som har med kärlek o göra, ska nog va singel livet ut,
bäst så, det läskiga är att jag inte ens är ledsen, hahah!
yeah!^^.

Sen drog vi ut o träffade upp Hanna,Maja,Jimmy o ahlbom. Det va trevlans,
vi stog o snacka, så kom ngn kärring, kul vare iafl xD ! haha .
Sen drog vi till Liljas en stund, boooring, men hade ju sällskap av roliga människor.
Efter det så drog jag, Fia och katta hem till Fia , drack kaffe, snacka
massa skit, det va trevligt som fan! yeah .


I wont be sorry, so don't you bother what i do, i'm stronger now then before.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0