i never did and i never will.

sitter här o lyssnar på musik, ska fortsätta mitt one tree hill kollande strax.
kände för att skriva här, vet inte vad jag ska skriva eller varför.
kände bara för att skriva, jäpp! haha!
i kärleks väg har jag kommit fram till att jag vill ha Nathan och Haley kärlek. <3
Alltid velat haft Lucas & Peyton kärlek, men där är det mest drama, bråk och komplicerat.
Medans Nathan och Haley är kärlek, handlar bara om dom (självklart har ALL kärlek motgångar).
Vill ha ren kärlek. Jag trivs som singel, men har varit det i snart 20 år,
skulle vilja testa på hur det känns att ha ett förhållande, ha någon att kalla min pojkvän.
skulle va häftigt ;) haha ! Men det kommer väl antar jag,
någon gång, när jag vågar släppa in någon , tror jag inte vågat släppa
in någon helt på länge. På måånga år. Det är nog därför ingen av fastnat lika
bra som en viss annan. Och det känner jag är läskigt.
vet inte varför, men det va ju inte kärlek, så är väl därför jag
tycker det är läskigt att jag släppte in en människa så låångt in när det inte va kärlek.
yeah. titta nu har jag skrivit massa onödigt bajs ?! hahaha :D
men iallafall, skulle va häftigt att ha någon på mobilen som heter " pojkvän<3"
för det ska min blivande pojkvän heta i framtiden ;) just so you know!
För tycker "älskling känns så uttjatat! japp! haha . har ju haft lite tid o tänka på
vad man ska döpa sin pojkvän till på mobilen;) som sagt, det är sådana saker jag
skulle vilja testa mig på , det lätta i ett förhållande, ( självklart det svåra oxå) ,
därför jag tänker mycket på det, tänkte om man skulle döpa killen till antingen "paradiset, heaven,
min kärlek, eller liknande" men "pojkvän<3" lät bäst för mig,
så det kör jag med i framtiden.

ännu mer ordbajs som kom ut. hahaha !



HÖRSSS;D!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0