i Gotta get out of this town.

I Fredags drog jag Figge och Chrille hem till chrille^^. satt där, dom drack, jag va
nykter eftersom jag va sjuk, eller precis börjat bli frisk.
satt där hela kvällen fram tills tolv ungefär, då hade figges mobil blivit snodd.
sen drog vi till sventas en sväng, träffa på Ella där <3, sen drog vi därifrån,
för han skulle leta upp människan som snott telefonen, och så ville han inte
att jag skulle följa med, -.- ! så drog han in på hotellet, och jag satt ute
o vänta på honom ^^. haha. så kommer han ut, chockad som fan att jag satt kvar^^.
haha. nej sen stog vi där o snacka med ngr people, helt wierd ena snubben,
typ älskade sig själv skulle visa magen o grejer hela tiden. haha .
sen en "polack" . haha . så kul va det ialf.
sen drog vi hem o sov. Sen på lördagen låg vi o lyssna på musik hela dagen typ,
skulle kollat på Transformers 2, men vi lyssna på musik istället och härja och cpa oss^^.
Sen på kvällen när han skulle hem så upptäckte han att nycklarna va borta -.- suck! haha .
Så han och Danne drog ut o leta efter nycklarna, då fick jag dåligt samvete så drog ut till dom
och hjälpte till, men hitta dom inte, så gick till  Lena så han hämta extra nycket där.
tur det liksom .

drog hem till honom, kolla först när pojkarna käka och spela ngt spel ?! sen
drog danne iväg en sväng o skulle skjutsa ngn, sen börja vi glo på filmer.
filmerna va bra allihopa :). Sen drog jag hem vid halv 4 på natten ungefär.
en bra helg.

och nu ska jag strax till en kompis...



HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0