I dont wanna turn off the lights.

urs blir sååå trött på mig själv, varför ska jag va så jävla feg?!
varför ska jag va så rädd att säga hur jag känner?! vad jag vill ?!
är aldrig rädd för att säga vad jag tycker o tänker egentligen,
men när det har med känslor o göra är jag livrädd, för vad egentligen ?!
blir bara så trött pådet, men kan alltid hoppas att det blir som det va i
min dröm inatt, så jävla bäst isåfall, men just nu vet jag varken ut eller in.
Hatar att vara sån här, sån som överanalyserar saker, sån som inte vågar
tro på sig själv, vågar tro på det som hänt, jag vågar fan ingenting.
nej blir så tröööött på mig själv.

vakna för en stund sen, o det va det första som slog upp i mitt huvud, eller ja, du.
förstår inte. Idag blire nog ganska lugna pucka, ikväll kilar jag nog kanske över till Danne,
behöver få komma ut, få tänka på annat en stund, dock är nog du där,
men det överlever jag , skiter i det liksom, men slipper sitta o tänka,
funderar på att försöka få ngn att åka o köpa alkohol till mig ?! känns som jag
behöver det, trots att jag inte borde ^^. haha , för har ju börjat dricka mindre,
eller jag försöker iafl !^^ .


aja, hörs sen puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0