i don't know anymore.

har kollat på Mammas pojkar nyss, sååå underhållande ;P.
Min teori är att bobby kommer sluta med Jane ;).
och tror faktiskt att det blir en viktoria och Cristian,
Tim har jag INGEN aning ;P haha .  Men därimot tror jag INTE
att ngt av förhållandena kommer funka riktigt ;) hahaha !

men men . kollade ett avsnitt av one tree hill oxå ofc som jag sa.
nu ska jag kolla mer på det.

håller på att bli SINNESJUK här hemma, vanligtvis skrattar jag väl typ 95% av min vakna tid, och nu
skrattar jag inte ens 1 % :o det är inte bra för min hälsa. behöver få skratta!
hoppas jag mår bättre imorron så jag kan hämta ut min medicin och sen att jag
får kunna gå ut på kvällen o umgås med folk :)


PUSSSHEY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0