I don't belive you.

sitter här.  uuuurtråkigt. ikväll ska jag förbi Matilda o kolla på film , myys :).

Idag är en sån där tänkar dag ?! och tänker på det jag inte borde.
tänker på ngt jag inte borde tänka på ?! blir så trött på mig själv.
men blir sååå arg!

Det va fan inte jag som släppte taget, jag gick bara vidare.

jag har så jäävla svårt att släppa taget ibland. och ibland så lätt,
varför kan jag inte alltid kunna stänga av ?! hade vart fan så mycket lättare.
lättare om vi inte haft en miljon minnen tillsammans.
försöker fokusera på det dåliga, men är inte så lätt när ALLA påminner mig hela tiden.
kan knappt kyssa en annan människa utan att få dåligt samvete.
förstår inte, jag borde inte bry mig ?! . för jag vet att du inte gör det.
blir så trött på mig själv. så jäävla trött. jag har gått vidare.
Eller jag försökte, men gick inte så bra, är nog tur att det blev som det
blev, annars hade jag bara sårat människan, för har inte släppt taget.
blir gaalen. helt fucking insane, förstår inte hur en människa kan etsa sig fast så
jävla hårt?! ,  när allt ändå va kaos o cp från början till slut. blir galen!


FAN!


ska iallafall bli skönt att få komma ut ikväll o träffa matilda.


förvånansvärt, har inte tänkt på vissa saker denna helg, trodde jag skulle bry mig ?!
men icke. det är skönt!! HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0