Han är den som jag gillar mest.

yeah, sitter här, klev inte upp ur sängen fören kl 8 idag ;o. haha.
jo tio minuter vid kl 3 ^^ haha . tur att bror tog hand om mina hundar. <3.
igår satt jag hemma till kl 12 ungefär :P. sen drog jag ut o träffa
mattias, nordhan,Robin och micke, förbannat skoj, vart inte en nykter halloween after all.
haha . matte och nordhan söp ner mig;) och jag lärde
matte dansa salsa och bugg! hahaha! o nordh han kunde dock inte dansa med höfterna
alls han inte!haha, sjukt skoj kväll, sen bänka vi oss på liljas, umgiks med folk.
Träffa På jimmy, figge, Sara osv osv, muucho trevligt!.
Sen drog jag på efter fest hos ngn?!, med Figge, där vare trevligt,
förutom att han som hade efterfesten va helt fucked ibland :s,
och typ dampa. kunde inte svenska osv osv :P hahaha .
yeah, så drog vi därifrån vid 8-9 ngn gång! haha .
fnittra och skratta heela vägen hem tror jag! haha !
skojsit! sen idag har jag som sagt legat i sängen, legat o snacka massa skit  :)
sen vart det en liten promenad, och sen gick jag hem,
och nu sitter jag här, strax sova ;D mums, skönt! haha!
hade en sjukt kul o mysig kväll med allt folk, när vi dansa, snacka
skratta ja gud vet vad :D TACK!

ja nu skrev jag mycket, och inte massa skit bara! hahahaha .


aja, är glad nu iafl, och lyssnar på "superduperkillen" såå jävla bra,
NOSTALGI! <3333.


Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0