every day with you.

uttråkad, sjuk, känner saknad, patetisk, paranoid,
ingen bra blandning kanske  ?! haha!

kolla nyss på mammas pojkar, ganska underhållanade faktiskt,
strax blire nog lite supernatural, bästa sättet att sluta tänka,
kolla på snygg pojke! , elller karl kanske man ska säga.

saknar för övrigt mys, jupp jupp. men jagklarar mig, i'll be fine.

urs, sjuk, me dont gilla, men tror det börjar bli bättre, men ska ner o ta en alvedon iafl.
nu startade världens mysigaste låt, eller ja, inte världens, men den är sååå bra!
"paradise city" den är massa bra ;D blir så glad av den.

Blir jag iofs av Volbeat oxå som jag sitter och spelar sönder ^^ hahaha .

yeah blir väl sista inlägget idag, för är sjukt uttråkad, så ska lägga mig i sängen igen
och satsa på att bli took frisk!


PUSS&GODNATT ELR NGT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0