don't cry for pain.

yeah. ingen bra dag ALLS idag ?! urs. inte så konsit kanske med tanke på hur man vakna!
Nej förfan vilken dag! fått lite gjort iallafall.

städa mitt rum lite lätt iallafall, fattas bara damsugning, torka golven och julpynta! blir nog till
helgen i think :) . Sen åt jag lite ofc :).

Sen nu på kvällen va jag ut o gick rask promenad och sen psrang, sjukt sköönt!
skönt att få ut lite ilska, gudars, blir nog en springning imorron oxå, ska försöka komma
igång igen, va ju så duktig innan jag vart sjuk. hatart!
så  jävlar! . ska bli toook skönt om jag kommer bort efter  jul upp till norrland.
få glömma allt för ngr dagar. galet skönt! yes me like.



"jag har försökt tänka bort dig på alla sätt"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0