Det är tomt när ingen vet.

ja kan inte sova -.- ! haha. illa, uttråkad som faaan är jag oxå! lyssnar på musik.
skulle vilja känna att jag kan prata med någon om det här,
bolla lite ideér med någon, men jag kan inte, kan verkligen inte.
vet inte riktigt. törs inte berätta, då blir allt på riktigt,
när jag säger det högt, då kommer jag bli livrädd.
ännu mer komplicerat, veta ännu mindre vad jag vill.
hahaha . stackars människor som känner mig som är nyfikna av er :P
skriver värsta gåtorna! haha. men känner att jag måste
skriva när jag inte kan prata med ngn om de här :P haha!


PUSS!

Kommentarer
Postat av: matilda

med mig kan du prata om vad du vill, det vet du :)

2009-11-05 @ 19:00:24
URL: http://matildahellerstedt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0