värdelöst är nog en bättre förklarning på allt

mhmm, somsagt, skit dag sa jag ju att den här dagen skulle bjuda på, vilket den gjorde  oxå,
fuck it! 12 jävla månader, innebär 8 månader utan dig, kuk!
Sen är du osäker på allt pga tidsbegränsningen, vilken jävla timing allt har för mig jämt.
suger, vill inte ha det så här, jag vill inte säga hejdå, jag vill inte.

Länge sen jag va kär, men har aldrig känt på det här sättet, är väl ganska uppenbart
eftersom man kan aldrig tycka om två människor på exakt samma sätt,
men det som gjort att det känns bra är pga dig, för att du är så bra på alla sätt och vis.
finns ingenting som är riktigt negativt med dig.
Du är god människa, en jävla bra människa trots vad folk säger, skiter i vilket.
visst har jämt otur med kärlek, ALLA som känner mig vet det,
men den här gången har jag inte otur med killen, utan den här jävla tiden,
en tid som människan uppfunnit, som inte borde existera, inget sånt här
bra borde vara tidsbegränsat. urs, fuck!

vill bara få dig att fatta att jag kan vänta på dig, om du bara säger att du vill det,
jag vet att jag kan, eftersom det inte finns någon annan kille i mitt huvud,
och kommer förmodligen inte göra i framtiden heller om det bara går som det ska.
du är speciell, speciell på alla sätt och vis, du är den mest facinerade människa jag känner förmodligen.
Och så fort jag ligger i dina armar vill jag att tiden ska stanna, stanna förevigt,
så juni inte kommer. så som jag mår idag har jag inte mått på länge,
känt sånt tomrum, sån hemsk magkänsla, allt skulle bli lite lättare om du bara sa att du
ville att jag skulle vänta, and i would do it, do it for you!

du gör mig kär, du gör mig glad, du gör mig lycklig, du gör att jag vill fortsätta trots alla hinder <3

please don't leave me, it's to fucking hard to say goodbye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0