tänk dom visste hur det va, att stå där ensam kvar.


ligger i sängen, försökt vila ett bra tag nu, men går verkligen inte, får ingen ro i kroppen, känns helt cp ://
men men. va hem till fia idag, lekte med rasmus och snacka skit med fia och stefan (:

sen drog jag hem o gick ut med vovvisarna. wihu, or not, bajs väder ju :P

om jag får pengar imorron blire förmodligen västerås på lördag ut på krogen där,
fan så kul vi ska ha :D
och redan imorron kommer sötEmma hem till mig :D ska bli massa mys, föör länge sen vi sågs liksom.
mja, ska försöka få mysis att sova här inatt igen om han är hemma vill säga (:
inatt sov jag ganska bra, inte de bästa, kan knappt sova, mår ingte bra i kropp och själ liksom.
nästa vecka blire skola iafl, då lär jag må bättre :).
fast är fortfarande lycklig gott folk, trots att det inte verkar så kanske, men
är liksom slut körd.
men uppskattar allt jag har :)

kommer bli jobbiga 8 månder vare sig du ber mig vänta elr ej. <3

nej ska ut och träffa robin o matilda nu, hörss :D

PUWSSSS !:D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0