Tänk alla gånger vänner sagt att du bara du är den bästa dom haft <3

är beroende av väärldens finaste låt <3. Lyssnar på den typ 80%av dagen (a)

hihi, jadu, igår va jag med josse , massa mys, vi satt vid lärkan och bara snacka skit,
sen drog vi till liljas för att hämta hennes cykel, sen träffa vi umeå (:
riktigt trevligt, sen gick jag hem, sen typ vid 1 tiden drog jag vidare hemifrån till Jeff ,
va kvar där till kl 4 ungefär (: Sen vart det hem o försöka sova, vart ganska trött där borta,
men klaaarvaken när jag va väl hemma, men han somna nog som en stock, stackarn somna till när
jag va där ;) haha, fan så tråkig jag är (A) nejdåå!

idag gick jag hem till fia, vi tog en kopp kaffe, sen drog vi ut och gick, i över två timmar, heeelt slut vart man ;D
haha,  två feeeeeeeeta blåsor under fötterna, fett synd om mig ;)
sen när vi kom hem till henne igen då gjorde vi omelett, fett gott :D mums.
sen lekte vi, sen kom Mickis med tilde, fia skulle va barnvakt i en halvtimme ungefär.
sen drog jag hem typ, mötte upp josse först, sen drog vi till mig,
sen tog vi med sheeba ut och satte oss vid lärkan igen, vårt nya "hängställe" ;) det är gulligt.
Och sen drog hon hem till sig och jag till mig, och nu sitter jag bara här vid msn, och muuuuusik<3
och så tänker massa mycket, mycket leende på läpparna, helt sinnessjukt det här ;S haha .

myyyyyysis :)

ikväll får man se vad som händer, och det blir till o sova när man väl kan elr vad som händer och fötter :)

Puwsss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0