stay with me <3

I fredags kom emma hit, massa mysigt (: saknat kvinnan nå sjukt mycket, typ ett halvår sen sist ://
men iafl, vi drog ut och träffa Robin,josse och Tobbe :).
vi satt på liljas i ngr timmar ;O haha, sen kom folk då ville jag inte vara kvar.
sen åkte vi till lärkan och stog där, sen skjutsa vi josse hem, sen till folketspark.
Där stog vi bra många timmar (:
hade riktigt trevligt, och jag vart värsta glad av sötnos som va lite svartis (a).
han är för jävla goo asso. haha.
sen drog vi ut till möklina osv, och emma va dock full hela kvällen, hon tog en halvliter vin ;P.
sen åkte vi runt lite oså :).

sen hem till mig och sooova! men kom på att jag hade ingen nyckel ^^. så fick lov att försöka få upp m in bror kl 5
på morgonen :P ahhaha .
nej sen lördagen börja med att dra till Fias lägenhet o mysa med katterna.
sen drog vi hem till mig och fixa oss :) sen vidare till västerås,
där vi blev hämtade av kenny och vi åkte o hämta fia och anders och sandra.
sen förfesta vi hos Kenny, riktigt trevligt :).
sen drog vi ner på krogen, vart aldrig konrad :/ vart pluto, vilket sög ganska hååårt!
men  emma va glad och hade kul, och det är huvudsaken :D

sen satt vi på stationen och vänta i 3 timmar på Robin, och träffa på en hallstabo :P
haha, fett damp fick jag iafl, men sen lugna jag mig ;D haha.

och sen gick vi och lämna Emma på stationen, va där med Robin och tobbe, så kom sötnos
då, han va lite små sur över vem jag va med, så jävla söt asso ;D.
<3

jadu, sen har jag bara latat hela dagen (a).

och nu snart tror jag att en viss person kommer och ska glo film o sen sova.
vääälbehövligt.

blir nog ingen skola imorron, mår bajs, men tisdag blire och då ska jag snacka med lärarna osv om
allt. får se hur det blir.

nej nu ska jag göra ngr vettigt typ som att tjata att han ska komma! :D


Pussss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0