sötnos ? (:




tjaråååå!, sitter här jag, fått mitt recept på min medicin nu, måste bara råna nån jävel så jag kan hämta ut skiten ;D
haha.  nej har inte skrivit på ngr dagar, haft fullt upp liksom.
sist jag skrev va jag depp depp depp, nu är jag glad glad glad :D

eyy, jaa, sitter hemma o gör inte ett piss.
i lördag va det lindas 18 års fest, massa mys o skoj med folket :)
sen söndag blev lungt, sköööönt :D
och igår träffa jag först josse & Sara, sen kom robin, sen kom matte,
sen kom håkan, så kom jag hem typ 1 på natten, massa skratt, skratta så jag fick ont i ryggen,svanken&magen!
hahah, bara spruuuuuuta tårar :P haha 

jaa, sötsötsöt, ja det är dom flesta människor jag känner ;D oohja!

aah,. mina känslor är lite annorlunda, lite bra faktiskt :D
för känner mig lycka, inte ens nedslag får mig att må dåligt, braaaaaaaaaa (Y) hahaha !

nej idag verkar det inte hända mycket, seegt, men märks sen,.
hade bra alla söööööt barn :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0