nu sitter jag här igen, och försöker förstå vad som hänt ;*




Puss på att min hund är sööööt! <33


nej du, nu är jag såå nöjd att jag inte vet vart jag ska ta vägen ;** haha!
igår hände det inte såå himlans mycket asso, mest hemma vid datan osv ,
och sakna bästa ofc. haha, sen så fick man ett urgulligt samtal ungefär kl 1
på natten, mysis <3, sen ett till samtal ungefär 1 halvtimme senare, som börja urgulligt
som sedan spåra ur totalt!!! hha, så jävla generad har jag nog aldrig varit asso,
fett pinsamt, blir röd i heela ansiktet av att bara tänka på det :P
urs heeemskt snack det dära ;D

idag så börja jag dagen med att vakna och ringa um, fick tid imorron, massa bra .
sen gick jag ner i mysvädret och träffa Matilda, saknat mssa mycket ju.
sen träffa vi bosse och robin ett tag, sen kom Josse en sväng oxå :D
sen hem, äta, sen ut och träffa andra matilda (tullda).
massa mys ju :D. <33333 sen gick vi och träffa första matilda igen  ;D
sen tog jag och umeå en promenad, sen gick jag hem , och nu sitter jag här
och förklarar för sötnos allt han sa igår i telefon, och kan ju säga att jag är röd i ansiktet nu asso :P

så kommer väl han hit snart och soooover, massa skönt att sova med honom igen,
inte träffat honom sen lördags morse typ vid 13.00 tiden , så har tid att ta igen <3

först ska vi kolla på wolverine (:

och vrf jag är nöjd är en hemlis :D (kommer förmodligen berätta imorron för dom som vet om allt) HAHAH!
duktig att hålla mina egna hemlisar märker jag :D

vi hörs sen!


Pusss! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0