Now it's time to blow this fucker down ;)




Nu sitter jag och skrålar till Tenacious D ;) såå bra och blir ju för glad :D
åkte till praktiken idag, satt o vänta i typ en timme på att hon skulle hämta mig.
Sen kom hon inte, då vart det att knata från KUMLA till sala helt alone :P
Tog lite tid, men jag va såå sprallig och glad iafl :).
fattar inte, vanligtvis skulle jag lackat buuula, men jag studsa och skratta :P haha .

sen åkte jag hem till fia, cykla från stationen , så gick jag först ut med ludde som om jag inte gått tillräckligt ;)
haha nejdå, men dog inte av att gå 5 minuter till liksom.
sen satt vi oss o snacka o drack kaffe, sen hämta vi Rasmus :)
Sen satt vi o snacka ännu mer när vi kom hem dit igen. Massa myys!

sen åkte jag hem, och nu sitter jag här med fjärilar i heela magen, och hoppas på rätt respons
när jag berättar hur jag vill o känner nu när jag tänkt efter lite mer o så .
så får se om det slutar lyckligt liksom . Får alltid hoppas, får lite halvt dubbla budskap :P
men men, är iafl överlycklig just nu, och får jag det svar jag vill kommer ni inte kunna se en ledsen
Therese på bra länge ;D hahaha . Och så kommer resten av sala bli sjuuukt chockade ;)
melike to chock people ;)

Puss påt!

Kommentarer
Postat av: Fija

Hahahahaha ja det kan man lugnt säga att folk kommer bli.. Jag är ju inte ensam om det ;)

Jag hoppas det kommer bli som du vill hjärtat !

Håller tummarna för dig :)

2009-05-18 @ 23:20:07
URL: http://rasmusochfia.blogspot.com
Postat av: Fija

2009-05-18 @ 23:23:40
URL: http://rasmusochfia.blogspot.com
Postat av: Fija

Haha man kan ju lätt säga att folk blir det :)

Lär dom bli med tanke på att jag vart det, jag som är en av dom som känner dig bäst !

Haha..

Håller tummarna för dig hjärtat och hoppas på det bästa ! Pussssen <3

Trackback-URL

2009-05-18 @ 23:25:02
URL: http://rasmusochfia.blogspot.com
Postat av: Fija

Haha man kan ju lätt säga att folk blir det :)

Lär dom bli med tanke på att jag vart det, jag som är en av dom som känner dig bäst !

Haha..

Håller tummarna för dig hjärtat och hoppas på det bästa ! Pussssen <3

2009-05-18 @ 23:26:08
URL: http://rasmusochfia.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0