min lycka den finns här nånstans <3

jadu, sitter här, ska skutta ner i min nybäddade säng vilken minut som helst, tänkte bara uppdatera.
nu har jag varit duktig på att skriva, känns att jag behöver skriva av mig verkligen :)
Denh är veckan har mitt humör vart upp o ner, känna lycka heela tiden, det gör jag,
är verkligen lyckligtlottad, samtidigt som jag är lite nere eftersom jag blir arg på mig
själv att jag känner mer än jag borde, veeerkligen för mycket ://
För vill verkligen inte tycka om en kille på det här sättet, slutar med att jag blir sårad oftast.
*Men får se det positiva i det hela, sa ju att jag ville känna mig kär igen?,
det kommer förmodligen om det fortsätter så här. Tröttnar aldrig på att se på människan,
kan kolla i timmar när han sover om det är så, skulle kunna förklara allt i ord, men
blir sjukt jävla nervös så fort jag ser honom elr tänker på honom. -.-!
hahaahah!



vaart sjukt chockad på valborg, aldrig tappat andan, tappat ord i hela mitt liv,
stod med öppen mun för att jag vart så chockad, fan att josse inte tog kort
på mig elr ngt, aldrig blivit så ställd :P haha. Måste sett kul ut asso ^^.

så har jag hittat en ny låt jag bara älskar, har inte gråtit på ca 1 o ½ månad om inte mer,
men när jag tänker och lyssnar på "motvind-Byz&Headline" kan jag inte stoppa tårarna.
så sjukt bra låt, den får en att tänka, verkligen tänka på hur allt är, så sant.

idag har jag bara vart hemma, ute med vovvar o sen inne igen o tagit det lungt,
inte orkar ngt, bara behövt tänka igenom allt jag känner i min kropp, så mycket lycka :)

men ja, vill men ändå  inte känna så här, men märks hur allt blir,
vilket fall som, så kommer jag INTE brytas ner, har vart där förut, aldrig mer,
jag är lycklig med allt jag har, inget eller inget kan eller ska förstör det.
ja, nej man kanske ska sova, praktik imorron liksom , inte speciellt pepp,
men ska fixa det:D.

Godnatt :):)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0