kärlek

Kom nyss hem , en mycket trevlig kväll, trevligaste på jävla länge :)

drog till parken och träffa Nuppen och Johnny, vi snacka massa skit o hade allmänt mysigt :)
Sen kom Johan, en snubbe jag snackat med på msn och snacka lite, han hade vägarna
förbi sala oså.  Sen kom Jeff :) , jävla massa gamla minnen börjades då snackas, riktigt jävla
trevligt faktiskt, väldigt mysigt :) sen vart johnny hungrig.
så jag och jeff tog sällskap, sen stog vi o snacka, fram till nu, så från typ halv 1 till 3 snacka vi.
är jäävligt frussen nu, men riktigt mysigt :). Snacka massa minnen då oxå, så jävla
kul. Sen kom det nå fulla människor som snacka om soc,barn,förtroende, dom va skit fulla :P haha.
strax efter det kom Ante ( oggy ) och snacka lite, fyfan så jag fick skratta iafl " ja i nte snackar jag om en batteridriven dildo iafl" guuuuuuuud så kul! :P hahahahhaahha.
nej men så drog han vidare, så stog vi kvar en stund, sen kändej ag att mina fingrar va för kalla
för att stå ute och jeff höll med, så jag drog hem till mig och han till sig :)

en riktigt jävla mysigt trevlig kväll alltså, måste göras om snaaarast! :D


Puss & godnatt, dax att sova, kl är liksom 10 över 3 :P hahaha .

(Y)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0