It's heavy on my heart ..

ju mer man blir bekväm, beroende och trygg med en människa
ju mer blir man orolig på håll om allt verkligen är sanning?!





Ja sitter här vid datan nu, va ut och träffa Robin och Matilda, det va trevlans :)
vi snacka lite skit osv :) sen gick jag hem , och satte mig här (:
vilket suger stenhårt eftersom jag inte lycktas få hit mys<3 ://
så måste sova ensam, hur ska det gå till, vill inte riktigt, vanor på en gång :P
och så kliar det förbannat mycket på min fot , mygggjäävlar :P
men en sak har jag tur med, människan har lämnat sin doft massa mycket på
en av mina kuddar som jag ska sniffa sönder när jag sover (:

blir nog lite lättare att sova då när jag känner doften även om värmen inte är där liksom.

funderar  på om man skulle slå igång vänner och sen försöka sova, men har inte sovit till
vänner på flera dagar nu, mysigare att somna till lugn musik och höra hjärtslagen.
det är bäääst att somna till :D
känns som jag bara sitter och skriver heeelt ovärda saker just nu,
bara för att jag är sjukt uttråkad och därför skriver allt jag tänker på liksom :P
 väärt :P men vad ska man göra.

godnatt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0