I wanna be with you!

It's really good to hear your voice
Sayin' my name it sounds so sweet
Comin' from the lips of an angel
Hearin' those words It makes me weak !

Mina tankar snurrar bara runt en människa, helt sjukt, länge sen jag kände något sånt här,
men jag gillar tanken på hur det kan bli, hur det förhoppningsvis kommer bli,
blev mer säker på hur jag kände, hur du kände igår, ett litet samtal kan göra såå mycket.
Fattar inte. Aldrig haft ett sånt leende på läpparna som jag haft dom senaste dagarna.
och pirret i magen har kommit :O, läskigt, aldrig gått så fort för mig någonsin att få pirr i magen.
Saknaden är outhärlig, saknar kramarna, kyssarna så sjukt mycket, allt du behöver göra
när du åker sen är att lämna din läppar kvar här och din doft så jag känner trygghet,
lungt elr ?;) haha ! Ååh :D wiho!


Nej du, nu ska jag fortsätta läsa denna underbara bok jag har oxå, gud så man gråter till den,
jag har nog mer känslor än jag trodde, inte så känslokall kanske ;D
hihi!

Puss på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0