i only wanna be with you

la la la, sitter o lyssnar på volbeat och skrålar ;D hahah .
sen så är jag på fluuuum humör, och så har jag ingen josse brevid mig som är flummig med mig :P

jadu, igår kväll strax före 9 drog jag hem till Jeff med en cigg, för han va typ lite små arg, eller ja han skaka av ilska när jag kom så :P sen kolla vi på tv 8, den människan är störd asso, hugga sina vänner i ryggen på det sättet asso ://.
men skit samma, sen gick vi ut o gick, gick typ till styrars o runt (:
Sen stog vi typ vid folketspark till kl 1 på natten och snacka , riktigt trevligt :).

idag trodde jag mamma skulle väcka mig till praktiken, men tydligen inte ^^ .
så nu är jag sjuuukt rastlös och vet inte vad jag ska göra riktigt :P
blir väl fixa till sig lite, sen gå ut med hundarna kanske, låter lite frestande :)

aah är fortfarande i chocktillstånd efter igår alltså :P hahahah .

Men men . lika gla för det är jag :D


PUSS PÅ DET ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0