I forgot to say out loud how beautiful you really are to me.




sitter bara här och lyssnar på musik efter en någorlunda bra helg.
I fredags drog jag & Jeff hem till Fia och spela lite spel och så med dom, kändes jätte konstigt då :// men skit samma.
Sen drog man hem, sen efter en halvtimme typ kanske, gick jag ut till vanliga stället och mötte
Jeff en snabbis, för skulle låna en asbra bok, så hemskt bra, fattar verkligen inte :P
Sen igår träffa jag Josse&Sara, vi gick till lekparken och snacka lite skit o så, sen drog Sara,
då gick jag o Josse o satte oss på en bänk och snacka lite ist, då fick jag världens mysigaste samtal (: <3
Sen drog vi o träffa Tobbe och snacka med honom, guuud så jag fick skratta iafl ;).  haha!
det uttrycket Tobbe fick skulle jag kunna betala för att se igen,. HAHA!
sen drog jag hem typ och läste lite.

Idag när jag vakna la jag mig i ett bad och läste lite till, ganska jätte mysigt :)
Och nu sitter jag här och mest väntar.

Kommer suuuga hårt att inte ha dig i närheten hela tiden, såå håårt, men det är det faktiskt värt,
för så som jag känner nu va länge sen jag kände, och det vi kan få är något bra,
och det vet du oxå, och det känns bra att veta att du känner samma!
Saknar dig! Tycker om dig nå bra mycket ;O hihi!


yeah yeah. händer idag då gott folk ?, äre ngn som ens läser min blogg ? isf komentera så jag vet ^^

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag läser babe;)

2009-05-17 @ 19:14:14
Postat av: matilda

jag läser :D

2009-05-18 @ 18:47:13
Postat av: matilda

jag läser :D

2009-05-18 @ 18:47:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0