I dont want a converasion, i just wanna cry infront of you.




Yeah, sitter här :)
Mysdag igår dåva! , haha :D Va så nervös att jag höll på att kräkas, men behövde jag egentligen inte vara (:
"det löser sig" :) . Typ josse och jag ska ses sen, och är vi hemma hos mig kan jag lova att hon
kommer få sitta i fotändan, så jag kan sova i all doft inatt :D , doften efter denna natt som spenderades
med en viss liten underbar människa som kallar mig äckelskabbhund, såå romantiskt ;D haha .
nej fyfan. Känns som inget kan bli bättre om det blir så här, jo en grej, att den 26/5 går bra.
Den dagen kommer jag vara fett depp, bara så alla vet, så klaga inte då! haha

yeah yeah, myselipys vare iafl, och allt det här är det värt om det blir som det kan bli.
helt klart! tvekar inte en sekund om det är värt .

sen kommer josse, längtar <3.

ah, nej måste sluta skriva innan jag avslöjar för mycket :P haha .

Puss på er!


i think i am fallin inlove :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0