har ingen ork att försöka men jag måste ändå ://


ja jo, sluta läs nu om ni tänker klaga sen på att jag är negativ, deppig, bara klagar osv,
men jag behlver veeerkligen skriva av mig för att inte förstöra mig själv. så det så!
hejdå!



fick nyss fråga " fattar inte hur du inte kan ha en kille, eftersom du haft så många killar runt dig osv"
enkelt svar, heelt fel, tydligen ://, och fel fel fel. alla killarna har vart fel,
hittar bara killar som vill annat än mig, och sån skit tar jag inte LÄNGRE!
tog det i ca 5 år av två olika killar, och har lärt mig en läxa, och därmed
skiter jag i att ens försöka med den här snubben jag tycker om nu, för tänker
inte ta att han bara hör av sig på fyllan, att han ska va urgullig när han dricker,
men nyktert är man som bortblåst, orkar inte det en gång till.
men jobbigt, trodde detta kunde sluta bra faktiskt, men jag ger upp, ger upp om tanken
på mig med en kille faktiskt. Är verkligen ALLA menade att hitta sin kärlek?
börjar faktiskt tvivla, asso, jag veeeet jag är bara 19 år, har hela livet framför mig.
Men är inte så lätt att hitta en kille som vill samma saker som jag,
som tex, skulle ALDRIG blir tsms med ngn som inte kan leva med mina hundar,
som inte vill skaffa barn osv.

har så sjukt svårt att verkligen känna något, nu känner jag något, någor fantastiskt, men fuckit!
orkar verkligen inte kämpa, inte när man inte får ngn respons. skiter it nu.
tar dagen som den kommer, uuuutan killar i mitt liv.

allt känns heeelt fucked idag, känns som en jävla KUK dag, typ skjut mig!
och idag släppte chocken tror jag, chocken av att förlora min bästavän,
har inte riktigt fattat det, därför jag vart så iskall när folk frågat varför jag inte umgås med
Johanna längrem därför jag vart så spydig , och inte brytt mig alls,
för att jag varit så chockad, men nu har den släppt, och det känns bajs.

känns som jag förlorar alla sakta men säkert. vem står kvar i slutet liksom breviid min sida och håller min hand när jag ger upp ?:/

urs.  nej idag är jag inge positiv, inge glad, bara bajs av allt ://!

DRA!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0