Ge inte upp kära du det går bra, tillsammans vi bygger något fint för att ha !





ja va några dagar sen jag uppdatera. Igår kom ysis hem till mig o kolla på film osv,
dock va han inte som han brukar, väldigt nedstämd o tyst, det jobbiga att jag inte
vet hur jag ska stötta när han inte kan berätta, men allt löser sig, finns där iallafall.
kan väl inte göra så mycket mer.
sen va jag med josse,Robin,Tobbe/Ebba igår till finntorpsbrottet,
tobbe bada :P det va kul, fick skratta åt idiotfan iafl ;)
haha, sen vart det hem och glo film :)

sakna imorse, pissdag iafl ^^. allt känns bajs idag bara, jag som överreagerar,
eller egentligen inte, men visste om det här från början, och spelar ingen
roll egentligen, men känns skit att inte få träffas som man vill osv.
urs, skit grejer :P fick massa fina låtar igår, trodde jag inte ;O.
så idag har dagen bestått av att lyssna på två låtar som spelas sönder, passar så bra in med allt.

ikväll vet jag inte riktigt vad som händer, vet vad jag vill, men vet inte om det går.
sen måste man ju faktiskt ta sig ett  försök att diskuter med en viss herre så man
fattar något av vad som händer och ska hända.
bara fyra dagar kvar till en skit dag! haha!

händer idag då ?!


om vi inte träffats vore allting bra, ingen av oss skulle någon saknad ha,
ändå känns det som jag skulle för en stund ,att lida hela livet för att se dig en sekund. <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0