;*************



håller på o färgar håret (: myys!

yeah. Först skit arg, sen ett samtal senare går jag som på rosa moln,. fast jag inte ska
tänka och känna så här -.- ! urs, blir tokig på mig själv :P hahaha .
men men.  i onsdags vart jag magsjuk elr matförgiftning ! hahah!
så sooov hela dagen, för att bli frisk till valborg liksom.
sen när torsdagen kom drog jag till fia, sen drog vi ner på stan o hitta linne åt mig :)
Sen drog jag hem o dampa loss, förlåt josse (aaaa) hahaah.
sen kom folk, o vi åt o drack osv osv.

vid 11 triden drog vi för att möta jimmy&ngn snubbe :P så gick vi därifrån
ner till liljas, så träffa man massa folk, typ chrille P , gud så glad jag blev :D
sen träffa Jag adam oxå :) . Så massa folk. så typ lalla vi där.
sen drog vi hem till Adam och snacka skit osv osv.
sen på morgonen blev det hem o soooova! ;D haha. i två timmar -.- hahahah!


nej igår skulle jag festa med matilda och josse, men fick sjuka smärtor i magen,
så blev inge dricka typ, men va med iafl med dom, sen drog josse o jag o matilda
åkte raggarbil resten av kvällen med Janne,Matte&Angelica o så .

idag va jag ner på stan o va in på apoteket o handla en grej ^^ . hahahahaha .
fan får betala för skiten ;D hahahaha ! nej då.  va det nästan värt ;D
sen va jag med umeå och vickan. vilket va väääldigt kul, saknat Viktoria somfan.
saknar Umeå oxå som fan. en bra dag, och nu sitter jag med hårfärg i håret som skulle
sköljas ur för 5 minuter sen (Y) hahahahaha .

sen blire chilla i parken med Nuppen,Johnny&Billybuuus :D

HÖRS ;************

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0