Allt jag önskar är att va hos dig nu.

Ja dom som undrar vart mina blogg rubriker kommer ifrån så äre från låt texter ;D haha

Jadu, myyysnatt! ohja, elr i 40 minuter iafl ;)
Mystant, det va ngt nytt ;D haha.
 
Imorse tog man prover på psyk osv. Sen bar det av hem o sova lite till.
Sen drog jag ut med Fia,Rasmus, Danne,Stefan :)
vi va ute i typ två timmar, sen drog jag hem, och nu sitter jag här o tänker (:
Och lyssnar på musik OFC! haha.
ah känns som den här helgen kommer vara den seeegaste på länge,
och kanske kommer ta ännu längre tid, vilket suuger fett!
men men, i will survive ;D haha .

aahjooprecis, ikväll ska jag ut och va med Fia,Rasmus,Anders,Stefan&Danne :D
Blir nog skoj o mysigt (:.


Nej ska lyssna på musik nu och tänka ännu mer, och sitta o dumleé  ;)

Pusspåer!"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0