Nostalgiiii!

mhm

yes, nu sitter man här, lyssnar på musik o tänker, dock tycker jag inte om att vara ensam,
för då blir jag bara för nostalgisk som Ämma skrev ;D haha . tänker på allt man skulle kunnat
gjort annorlunda med allt, och tänker för mycket, analyserar allt föööör mycket,
det tycker jag inte om, för då slutar det oftast med att jag gör fel val, och förstör för mig själv.
vilket jag är lite av en expert på att göra liksom. Men men. ska typ snart se ett avsnitt av gossip,
sen blire nog kolla på, låt den rätte komma in, sen blire nog underworld :D. Behöver lite vampyr
i min tillvaro just nu. funderar på att glo på twilight iafl, för börjar få lite abstinens :P
haha. Men men,


nog om mina problem, haft en bra dag alla sötungar ?:D


PUWSSS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0