GODMORGON VÄRLDEN,VILKEN UNDERBAR DAG! lalala! (8)



sitter här o loodar ^^ urs. En dryg dag, åkte till skolan, kom i tid, dutti Therese!
första lektionen spenderades med Emma, vår lärare.
och berätta om saker som hänt osv, ska börja snacka med våran kurator,
emma tyckte jag va i behov av det för att på något sätt komma vidare liksom.
Emma måste nog va en av dom bästa lärare som existerar!
sen när jag kom hem va bror hem o hälsa på för första gången på ungefär ett år.
han kommer nästa helg och stannar hela helgen :D, han får permis vill säga :).
sen ringde jag och fixa praktik, fick praktik v.19-21 , det känns bra, sen blire en vecka hos
Anki, och en vecka i kappalbo troligtvis, vilket jag inte är speciellt pepp på, men men!
haha! Sen vart det hem till fia för att könsbestämma henne sköldpaddor, eftersom
Daniel ska försöka fixa hem åt dom :).  så vart det leka med Rasmus:D <3
sen åkte jag till ica där jag träffa Robin & Matilda :D <3

men men, ska strax lägga mig, kommer DÄCKA! :D hahahahah!

HÖRS!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0