Vad gör man när gråten aldrig kommer ?




Kom hem för en stund sen :)

i tre dagar i rad har jag lekt med Robin,Timmy,Tobbe&Linda, massa trevligt (:

igår så åkte vi runt och härja o skratta och sjöng, riktigt skoj <3
Sen på natten kom en odräglig myspojke över, det gillades, trots att han va väldigt full,
men riktigt mysig. visste doc inte att man kunde va otrogen när man inte är i ett förhållande,
och över mes :P haha, men du är söt iafl, du vill nog ändå (:

Sen somna vi vid 4 tiden :) gick upp vid 7, för skulle till skolan,
sög ganska hårt att gå från min underbart bekväma säng, men nå helt underbara armar
runt mig, och se när han fortsatte sova, SÖÖÖÖG!
men drog mot bussen, där karro hämta upp mig, GUD så jag saknat den kvinnan ! <3

Sen vart det göra ett prov, ett prov jag inte visste vi skulle ha, hade inte tränat en sekund,
men svara på över hälften med säkerhet, och resten gissa jag på typ :P ,
det tycker jag är skickligt faktiskt!
sen vart det prata med Emma,Daniel och marianne, gjorde upp en plan över min apu och pluggandet.
känns riktigt sskönt, känns som jag får hjälp på riktigt nu, såå skönt, och har lite
uppgifter jag ska göra på sommarlovet, det suger, men då sysselsätter jag mig iallafall :)
så ska dit på onsdag igen, ska prata med kuratorn och hämta massa böcker
och uppgifter och lämna sköldisen ;D haha.

Sen skjutsa Karro mig till min cykel, sen åkte jag hem och la mig i famnen på söt,
och tänkte , fan vad skönt att få sova igen, men shiiii fick jag, vart ingen mer sömn för mig
inte, det fick jag inte :P haha , sen låg vi och snacka massa, fick veta mer saker om hans liv,
känns som det här är början på något alldeles speciellt, vacker och perfekt!
så kommer va sjuukt orolig den 6, urs, men jag visste de här, men ska pussa ihjäl
babe innan han åker , så det så (:

sen drog han hem med resterande öl som han hade.

sen duscha jag osv, sen drog jag ut och träffa robin, vi hämta tobbe, sen kom linda sen hämta vi timmy.
vi åkta runt, timmy och tobbe söp, shit så fulla dom blev : P hahahah !

kul vare iafl till en början och på slutet :P hahaha .

och nu sitter jag här o skrive roch tänker.


Är ganska jobbigt när jag i typ 3 veckors tid behövt gråta, men kan inte, spelar ingen roll vad jag gör,
det suger, för behöver släppa lös alla känslor,
men allt kommer väl när vi ska säga hejdå, cäpä!

men men, orkar inte skriva mer nu,

Puss på er! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0