this is heaven to no one else but me <3




jadu, igår så låg jag i sängen heeela dagen, förjävla skönt, läste lite ur "låt pulsen slå" och så :)
sen så kom sötnos hit , jätte sent :(, kl7 typ, han va riktigt duktig,
hälsade riktigt snällt på min bror o så (: sen låg vi och snacka och allmänt mös
eftersom han skulle åka vid kl 8 liksom, och det söög!
och skoja inte om han va taggad den jäveln ;o haha.
så typ låg vi och kramades och myste, ville inte släppa taget, men vafan.
va ju liksom lite illa tvungen, sen kom linda hit efter jag vart ut på promenad med mammi.

så drog jag och linda till park, där va det ritkigt trevlans :).
sen drog vi ner på stan sen kom robin, så va jag med robin till kl 5 på morgonen.
riktigt trevligt, och mycket snack, va skönt :).
sen gick jag in o sov, och sov fram till kl 2 ungefär :P haha .
och nu sitter jag här, och nu ska jag strax krypa ner i sängen och försöka läsa lite granna :)
är sjukt trött och sjukt orolig.

och imorron eller på måndag kommer mys hem och då ska jag pussa på honom
som aldrig förr, om jag törs nudda honom, han kan ju vara ganska ömtålig det svinet :P
haha .

så , nej nu ska jag börja läsa, kanske uppdaterar senare ;) Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0