svårt att ta farväl,svårt att va isär.

Sitter bara vid datan nu, har gjort det i tre dagar nu tror jag.
ledsen för den dåliga uppdateringen om det är ngn som läser osv.

I tosdags hände inte så mycket, J kom väl hit och kolla på ngn film, sen drog han hem, han skulle på
sin systers avslutning dagen efter, och jag skulle upp någorlunda tidigt jag med.

för på fredagen när man vakna va det bara att baxa iväg sig och träffa upp linda,
för vi skulle möta upp jocke ;D hahah.
sen gick vi ner på stan och sen hem till mig (:
jag färga håret och fixa mig o så,
Sen kom J hit, så börja jag linda och jocke dricka o så. 

sen drog vi iväg till matilda, där vare riktigt trevligt till en början,
nästn hela kvällen, tills allt vart kaos :// förlåt!

sen dagen efter va det bara cp depp dag, mådde piss,
allt va knas, och nu vet jag inte vad det är.

och igår kolla jag mestadels på film o så.

idag blire väl glo lite film oså oxå, försöka få hit J så vi får umgås lite och se hur det känns nu
efter allt som hänt, och försöka snacka om allt.

Du är såå mycket i min värld, du har fyllt tomrummet i mig, du är ordet kärlek för mig.
Så ge förfan inte upp pga det, pga att vi är för olika o grejer,
vi kan aldrig veta hur det kan bli om vi inte försöker, så ge förfan inte upp snygging!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0