Ser det ut som jag bryr mig ?

söndagen spenderades bara hemma, på natten kom babe och sov över :)
sen på måndag morron sa vi hejdå :/, typ bröt ihop vid dörren och ramla ihop.

men några timmar senare ringde han, då ville han och Pentti träffa mig och linda.
så då kom dom hit och vi glodde på film osv :) snacka massa skit och hade skit kul.
Men linda höll på att skämmas ihjäl när J ringde till sin polare som
Linda tycker är skit snygg ;D. så nu har hon hans nr, och dom har messat sen dess.

Sen vart J ganska full ^^. fast inte lika odräglig som han brukar bli. haha.
Han gjorde allt för att göra mit svartsjuk tror jag nämligen,
svartsjuk direkt blev jag kanske inte, men va inte kul att höra honom ^^ . blev lite halv ledsen kanske ;D

haha, sen sov J & P här inatt, så vakna vi vid kl 12 kanske (:
sen drog dom hem till J och duscha osv .

va en riktigt trevligt kväll / natt :)

Nu sitter vi bara och  snackar här jag och linda,
ska försöka dra med henne på en promenad med hundarna typ, blir nog inte så svårt
hoppas jag eftersom hon är ganska lycklig eftersom hon skriver massa med sin heting ;) haha .

sen så kommer väl J hit sen tror jag.


Puwwws!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0