Saknar jag din doft och din vackra profil.



har inte skrivit på ett tag, förlåt, ska bli bättring ifall ngn vill läsa mer liksom ;D.

i onsdags va jag med folk i månsan, eller med vovvarna som drog ner mig i vattnet -.- sen med
robin josse och sara. sen drog jag hem o så, sen tvinga robin, josse sara och danne ut mig :P haha.
sen skjutsa vi hem sara och josse, sen drog jag danne och robin hem till mig för att kolla på the nun.
den va rätt läskig, ingen bra handling osv, men läskig :P haha.
sen drog do vid 1-2 tiden typ, sen vi 5 på morgonen kom J hit,
han va värsta mys, typ prata framtiden och grejer, lät heeelt underbart <3.
Sov här, han drog väl vid 3 tiden på dagen, myys morgon o så :)
sen drog jag ut och träffa linda, vi drog till danne på fest o så,
riktigt kul iafl, fick skratta, sen drog vi för att säga hejdå till J,
eftersom han har flyttat till sundsvall ://. det gjorde sååå ont i mig när vi sa hejdå.
idag är tredje dagen vi inte snackat, jobbigt som fan. urs!
men men, bara han mår bra så är jag glad (: och blir allt som han planerat så
är jag såå förbannat lycklig!

sen på fredagen vare ju midsommar, då blev det supa.
första förfest hos fia och anders med linda,emil.stefan,lina och fia och anders så klart :P
sen drog vi ner på stan, sen drog jag och linda iväg till matte, där vare mysigt :)
massa perfekt midsommar, allt va bra!

Sen igår (lördag) vart det up till näs med Vickan,linda,sara N, putte,tre brudar,jimmy,Figge, becka,ingo,dennis,ida,danne,park,
ja massa folk vare iafl, trevligt till en början, den vart det ganska tråkigt :P
men men .

sen idag va jag och josse till månsan o träffa linda, danne, putte, figge, o folk :)
trevligt, men vart för rastlös, så drog hem och fixa o dona :P

nu blire väl en film, sen blire nog städa lite, ta en dusch, sen glo mer film .
myyyyes! :D

Jag saknar dig hjärtat, längtar tills jag får höra din röst igen,
se ditt  vackra bländande leénde ,och strålande ögon <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0