Jag tänekr jag tänker jag tänker.

Ja så äre. Saknaden är stoor. me dont like.

sen är jag svartsjuk för första gången i mitt liv, bara kokar i kroppen när jag tänker på det,
vad är det här ;o.  urs, det gillas inte, men rör du, så är jag inte snäll längre.
vet hur du fungerar, och hoppas på gudarna att du tänker efter.
redan haru ljugit för mig , på ett eller annat sätt. Och gör du ngt,
jadu, då ser jag rött ;D haha.
Är väl så när man är kär på riktigt. och rädd att förlora den man bryr sig om.

Jag har legat o glassat i solen heela dagem skit skönt, strax blire elljusspåret med mamma och hundarna (:
ska bli skönt att få gå av sig lite av ilskan ;D. fast är egentligen glad, men bara när jag tänker på
det där lilla, det är då det kokar i kroppen på mig, hatar lögnare helt enkelt :P
haha.  Solade med Fia,Katta&stefan, först bada rasmus i liiiiiiten pool, sen
sov han, skönt som fan, imorron blire upp tidigt och sooola på morgonen (:
kanske sola efter 2 ngn gång oxå igen :P

menmen, mitt liv har förändrats, då ska jag oxå förändras så det så :) min vilja är
starkare än ever, och jag gillart. Ska göra dig stolt,
du kommer bli såå chockad sötnos (: hihi!
Du är snygg, då ska du inte behöva gå med en brud som inte är lika snygg, right ?;) hahah .
nej nu ska jag inte vara sån :D
menmen, viljan finns :D

skirver mer ikväll :)

Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0